Een beetje brouwerij in je leven
We hebben Brouwerij De Eeuwige Jeugd in een nieuw jasje gestoken. Jeweetwel, die Amsterdamse bierbrouwer die op ’t punt staat het hele land te veroveren. Met ontspanning & sensatie. Dat zijn namelijk dé ingrediënten voor een beetje brouwerij in je leven. En dat is nou net wat De Eeuwige Jeugd belooft.
We maakten een brandbook, bedachten een nieuwe pay-off en introduceerden de nieuwe positionering van De Eeuwige Jeugd met flirtende posters, bierviltjes, socialposts én een merkfilm geïnspireerd op de filmklassieker Turks Fruit. Met een originele track van Gotu Jim.
De campagne werd op Adformatie geroemd door Mariëlle Krouwel en Willem-Albert Bol én geselecteerd als beste campagne van 2022.
Credits
Veras Fawaz, UNDERSCORE, Willem Beelaerts van Blokland, Sami El Hassani, Rox Patawala, Matthijs Los, Wietse van Bezooijen, Amplify, Jaap Beyleveld, Gotu Jim, Zoe Love Smith, Reiky de Valk, 5PM.