line-logo
x

MIELE POWERWASH 2017 en 2018

Je hebt wel wat beters te doen dan met 70.000 anderen een uur in de rij te staan voor een gore douche op Lowlands. Gelukkig bedachten wij het doorgedraaide alternatief voor de festivaldouche: de Miele PowerWash. In deze gigagrote wasmachine doorliep de vieze festivalganger het 3-stappen wasprogramma (wassen, spoelen, drogen) onder begeleiding van een DJ en MC. Met heel veel schuim. En bubbling tunes. En hadden we al schuim gezegd?

Vorig jaar was de Miele PowerWash daar ineens, temidden van duizenden Lowlands-tentjes. Niemand wist precies waarvoor ‘ie in de rij ging staan. De dappere smeerkezen die al binnen waren geweest, vroegen we om het geheim nog wat langer geheim te houden. Vijf minuten later ging het verhaal van de PowerWash als een lopend vuurtje de campings over.

Flash forward naar Lowlands 2018: de Miele PowerWash is terug: grootser dan óóit. Iedereen die spijt had dat ‘ie vorig jaar geen wasje meegedraaid had, kreeg een tweede kans. Héle lange rijen dus, inclusief waves en crowdsurfsessies. Met de toevoeging van speciale bonuswasjes – gehost door vrienden van Miele en Buutvrij – stonden zelfs op de voorheen wat rustigere momenten zoveel mensen te hossen dat je door het schuim de PowerWash niet meer zag. Waar was jij?

Resultaat:

  • Megaveel frisse hoofdjes én blije mensen
  • Langste rij ooit gemeten bij ’n Lowlands-activatie
  • Gemiddelde rapportcijfer van de Lowlands-bezoeker: 8,9. Oftewel: de hoogste waardering die een Lowlands-merkactivatie in jaren kreeg.
  • Priiiiijzen! De eerste editie van de PowerWash sleepte al vier prijzen in de wacht. Wordt vervolgd..
  • Een dikke vette best practice brand activation voor Miele.
Next