line-logo
x

Auping ‘Met liefde’

Jeetje wat een springveren. En poehee, met dit matras slaap je wel acht uur lang aan één stuk door. Letterlijk ELK beddenmerk ter wereld heeft het over hoe lekker je kunt slapen in hun bed. Functioneel. Saai. Gáááp.

Dat kan beter. Daarom bedachten we voor Auping de campagne ‘Met liefde’: de eerste beddencampagne ter wereld waarin slapen niét centraal staat. Dat is ook meteen het startpunt voor de nieuwe – emotionele – merkpositionering van Auping. Er gebeurt namelijk zóveel meer in je slaapkamer dan slapen. Je viert er het leven. Je wordt er getroost. Je wordt er verzorgd als je je – alweer– iets te veel aanstelt bij een griepje. Je maakt er plannen voor de toekomst.

Wist je natuurlijk allang, maar met alle prikkels is ’t soms wel eens goed om daaraan herinnerd te worden. Doen we met liefde voor je.

Grote dank aan Maarten Groen en DPPLR voor de fantastische scènes – geschoten op film. Net zo handgemaakt als een Auping.

Resultaat:

  • De eerste beddencampagne ter wereld waarin slapen niet centraal staat.
Next